søndag 5. august 2007

Så mange nydelige dager denne sommeren ga....

...og den er heldigvis ikkje over..
Åyy, æi e bidd nominert av LivToril som "Rockin Girl Blogger"- æi må bære takke så mye, hyggelig (unnskyll mi dialekt skriving....æi ha vørr i Bardu ei stund....og min barndoms-døl-dialekt blomstre opp igjænn).
Da ska æi nominere fem nye bloggere.....et kjempevanskelig valg æi må foreta....det e så mange flotte og flinke folk der ute.....mine største interesser e quilting og interiør...da falt valgene på noen som inspirerer meg på disse områdene
Anne-Grethes quiltblog ta en titt hos ho, masse flotte quiltearbeid
Haldis quilteblog her får jeg slik lyst til å sy...
HeiGrim fordi ho e en god venn, og har masse flotte bilder med humoristisk tekst
Flower Power flotte interiørbilder som gir meg inspirasjon
Mitas hjørne ta en titt, masse flott å se på

4 kommentarer:

Silkeline sa...

Hei Krealiv!
Åååå, jeg ser du har nominert meg til "Rockin`Girl Blogger"!....så morsomt:)Tusen takk, jeg blir så glad:)Så flott at du kan finne litt inspirasjon på sidene mine også:)....da blir det ekstra gøy å blogge.
Ha en flott mandagskveld!
Klem til deg:):)

Anonym sa...

Hei kreaLIV!Tusen takk for utnevninga, det er veldig kjekt at du får lyst å sy når du ser mine arbeid.Lappeteknikk er min store hobby, eg tar meg alltid tid i ein hektisk kvardag å besøke syrommet.Her i vest har vi endelig fått sommar med høg temperatur. Igjen tusen takk,det kjem meir på bloggen. Ha ei god sommarveke.

Anonym sa...

Hei. Tusen takk for nominasjonen! Ble nominert av "syersken" også, så jeg føler meg svært populær for tida. Koselig å høre at du liker bloggen min. Ha en fin uke.

Anonym sa...

Hei... Jeg bukker og takker for nominasjonen... morro at du liker bloggen min...

Ha en flott dag...